Kan jag returnera saker som jag har bestämt mig inte vill eller behöver ?

Du kan begära att du returnerar ett föremål i det skick som det mottogs om du ångrar dig. Du måste returnera ett föremål i samma skick som det mottogs, inte används eller ändras på något sätt. Du måste också inkludera, i samma skick som det mottogs, annars kan ditt återbetalningsbelopp minskas med återbetalningsavgifter eller returkostnader.

Hur returnerar jag ett objekt ?

Var vänligen kontakta oss när du är inte nöd med varan som du har mottagit och vill lämna tillbaka. Så ordnar vi retur.

När kan jag börja returnera? 

Om din produkt kommer skadad eller inte fungerar kan du returnera den till oss inom 3 dagar efter leverans eller 30 dagar efter leverans om leveransdatumet inte kan spåras.

Hur kan jag spåra min beställning?

När din beställning har skickats kommer du att få ett e-postmeddelande från oss med spårningskoden och en länk där du kan spåra den (www.17track.net). Detta beror på ditt leveranssätt val.

Hur kan jag betala? 

Du kan ansluta ditt PayPal, kreditkort, betalkort eller bankkonto till PayPal för att köpa några av våra produkter. Efter att ha lagt en order, kommer du att omdirigeras till PayPal för att slutföra transaktionen.

1.Log in på ditt PayPal-konto eller använd kreditkort Express;
2. Ange dina kortuppgifter och beställningen skickas till din PayPal-adress. Klicka sedan på "Skicka";
3. Din betalning kommer att behandlas och en faktura skickas till din e-postadress